Tijana nije bila prvi izbor? Ovo su dame kojima je ponuđen odlazak na Evroviziju

Našu zemlju je na ovogodišnjem Evrosongu predstavljala Tijana Bogićević, ali ona nije bila jedini izbor čelnika RTS-a.

Kliknite za celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. Kod nas nesto da bude legalno i transparentno....ajte molim vas...no vej...
     (irelandcalling, 19. maj 2017 21:05)

    # Link komentara

  2. Karleuša i pobedjujemo!
     (duško djeric, 17. maj 2017 22:43)

    # Link komentara

  3. Aha, kako da ne - Tanja Jovićević! Može da ima ne znam kakav vokal, kad je slizana sa starim drugarom iz nekadašnjeg benda, uzalud joj glas... Da otpevaju možda neku ljigaru ko onomad kad su se sastali, pa joj on svirao gitaru, da ga želja mine?Neka, hvala!
    (Koko, 17. maj 2017 14:26)

    # Link komentara

  4. pa nije fer govoriti o ovome nakon što su joj ponudili da bude izabrana. kao da dođem supruzi i kažem znaš nisi mi bila prvi izbor. mislim da ste malo bezosecajni.
     (mile, 17. maj 2017 13:57)

    # Link komentara

  5. iduce godine Tanja Jovicevic iz "oktobra 1864" ... nema dalje, bolje
     (n6, 17. maj 2017 13:16)

    # Link komentara

  6. Znaci samo Tarmi Ricmi moze da ukroti Eurosong, posle njega potop.
     (KORN, 17. maj 2017 12:31)

    # Link komentara

  7. Ivana Peters...najbolji vokal Srbije. Moje lično mišljenje.
     (Smuleco, 17. maj 2017 11:35)

    # Link komentara

  8. To i dalje nije opravdanje za nepostojanje sistema slanja kroz beoviziju...
     (Maksa, 17. maj 2017 11:02)

    # Link komentara

  9. Treba poslati nekog gay mladića luckastog i udarenog i proćićemo. Pa nije to konzervativno takmičenje da se šalje aleksandra radović.
     (mate, 17. maj 2017 11:01)

    # Link komentara

  10. haha, pa znaju ljudi sta je Evrovizija, nece normalan covek da trosi vreme takmiceci se sa mentalno poremecenima, zenama sa bradom itd...
    (chemistry, 17. maj 2017 10:41)

    # Link komentara

  11. zasto ove vesti tek sada cujemo? Bilo je i proslo. Ali za sledecu sezonu treba da otklonimo brojne propuste prilikom izbora, npr. ko I kako bira pesmu. I buducu predstavnicu pesme Evrovizije moramo da cujemo mnogo ranije.
     (Kasno, 17. maj 2017 10:36)

    # Link komentara

  12. Да се врати стара добра Беовизија. И онако се спуца брдо пара на све и свашта. То би уједно била манифестација која би мало подигла ниво музичке културе овде.
    (Петар, 17. maj 2017 10:33)