Albanke masovno žele da se udaju za Srbe, a evo koji je pravi razlog

Svadbe između Srba i Albanki sve su učestalije, jedni taj trend osuđuju, drugi podržavaju, a evo šta kažu Albanke.

Kliknite za celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. Kako se onda samo usudjujete reci da su sve sami stvorili muskarci kao da su zene nesposobne . Zene su za zadnjih 50 godina toliko toga postigle , za odredjeni broj godina kada se skroz oslobode ima da potuku muskarce na skoro svim poslovima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marija, 21. april 2017 17:29)

    Eno masa devojaka-žena hrle u rudnike, građevinu, fiziče poslove itd...

    " za odredjeni broj godina kada se skroz oslobode ima da potuku muskarce na skoro svim poslovima."

    Ovo je samo vaša feministička projekcija, većeni žena želi muža i decu i sigurnost porodice.
    (la sl vo jcb h, 22. april 2017 17:32)

    # Link komentara

  2. Sve je to lepo,ali sta kad pomru ti nasi stariji muzevi i sva imovina predje u njene ruke i iz godine u godinu siri se Albanija u Srbiji,pa dosta imamo problema na Kosovu.Ima i nasih starijih i mladjih devojaka koje bi se udale,ali ti momci traze na pogresnom mestu.
     (hmh, 22. april 2017 04:42)

    # Link komentara

  3. Mene srpkinje vec odavno ne zanimaju. Nadobudne su, pokvarene, namazane svim bojama, igraju igrice, glume, taktiziraju,... Traze sve a ne nude skoro nista. Od momka ocekuju sve (da je obrazovan, ambiciozan, uspesan, ispunjen, visok, lep, zgodan, da vozi skupocen automobil i imaju svoj sta), a sta nude? Slabijeg su obrazovanja, slabijih primanja, neambiciozne, licno i profesionalno neispunjene, pune kompleksa,... a i to malo sto zarade odmah potrose na ruckove, vecere, garderobu, cipele, parfeme,... Pogledajte samo koliko momaka do svoje 30-te ima stan ili vozi automobil. A koliko devojaka? Zanimljivo je jos sto su celu mladost izgubile na kojekakve mangupe (sportisti, manekeni, vlasnici diskoteka i klubova) a fine, cestite, postene, ambiciozne, radne i vredne momke odbacivale kao stare vrece nazivajuci ih pogrdnim imenima (slabic, kukavica, šonja, streber, dosadnjakovic, nezreo i slicno). Sad vam se sve vraca, niko iole uspesan u mom okruzenju (koje je prilicno veliko i raznoliko) ne zeli da se uopste ozeni, a oni koji zele, zele da to bude za strankinjom.
    (Emotivno preumoran, 21. april 2017 22:55)

    # Link komentara

  4. Najviše volim ovkave poput Milice koje pokušavaju da Srpkinje prikažu kao najpoželjnije žene a Srbe kao primitivne divljake koje nijedna strankinja ne bi dotakla. A zapravo su jednako poželjni, zavisno od zemlje. I tu ima dosta krivice Srpkinja, običan momak u Srbiji, prosečne visine i građe, opuštenog načina odevanja, razumnih ambicija je nedovoljno muževan a isti takav stranac je ok.
    (kokan, 21. april 2017 22:29)

    # Link komentara

  5. Tek kad pročitam komentare vidim koliko su ljudi neobrazovani, i koliko su niske svesti. Dakle, nisam naišao ni na jedan komentar koji bi mi ukazivao da ga je pisalo samosvesno ljudsko biće. Dostojevski, Bulgakov,... džaba vam sav trud...
    Mislim, nije stvar ni u tome da nešto pročitate da biste mogli da kažete da ste pročitali. Treba da ostavi nekakvog traga na vas, pretpostavljam...
    (Trt_Mrt, 21. april 2017 19:03)

    # Link komentara

  6. @marija ti iz konteksta vadis sta ti odgovara pa na tome gradis pricu. Upravo se ne radi o formalnosti nego o sustini, "tata" je samo primer. Hteo sam da kazem da ce dete u Kanadi od oca Srbina i majke Kanadjanke pricati engleski i nema tu sile koja moze omoguciti detetu da nauci i prica srpski. A ja bih voleo da mi dete zna i srpski. To je najveci razlog zasto bih ozenio nasu. Mi koji zivimo na Zapadu smo u velikoj meri poprimili mentalitet zapadnjaka i uopste nije problem imati vezu sa ovdasnjom zenom. Problem je sa Srpkinjama koje se tesko uklapaju u ovaj sistem. Nema tog muskarca koji ce dovesti zenu ovamo a da ona gleda pink na satelitu dok on rmba, ni naseg ni zapadnjaka. Feminizam na zapadu je ucinio svoje, nema muskih i zenskih poslova. Ako zeni kazes ili pokazes da je slabiji pol mozes da ides na sud zbog toga. Ovde zene voze teske slepere i ciste tone snega svaki dan ispred kuce. Jesu li Srpkinje spremne za to?
    (Vanja, 21. april 2017 18:03)

    # Link komentara

  7. Srpske devojke se u beogradskim noćnim lokalima bacaju na strance, nebitno kako izgledaju i koliko godina imaju, samo da pričaju engleski i da imaju zapadni pasoš. A Albankama su i srpski muškarci dobri. Tako nam i treba.
    (drmatoriks, 21. april 2017 17:43)

    # Link komentara

  8. @milica,

    moj primjer, prije nekih 15ak godina, nas 30 momaka i cura, vecinom iz B.Luke, dosli zajedno u jednu zapadnoevropsku zemlju. Danas, 2 momka nisu ozenjena i jedna djevojka. Od toga, djevojke se vecinom udale za nase momke. dvije se udale za lokalce (a bilo je ocigledno da su njih dvije samo to i trazile). Momci se pozenili uglavnom sa lokalnim curama, strankinjama. Samo dvojica sa nasim zenskim. A mogu reci da su nasi i momci i cure mogli birati sa kim ce.

    Tako da, iz ovog ogranicenog uzorka meni poznatog, nisi u pravu, nimalo.
    (razocaran, 21. april 2017 17:35)

    # Link komentara

  9. @ la sl vo...
    Kako to mislis muskarci su oduvek graditelji i vlasnici i sve su stvorili. A da te pitam - od kad su zene slobodne??? Mozda zadnjih 100 godina, na nasim prostorima zadnjih 50 godina( ako se uopste moze govoriti o slobodi zena u zemlji zatucanih balkanaca) . Zene kroz vekove , kroz celu dosadasnju istoriju, nisu imale nikakva prava, nisu smele da se skoluju , da rade. Kako ocekivati da one nesto stvore ako im nije dozvoljeno da se skoluju da rade i zaradjuju??? Kako se onda samo usudjujete reci da su sve sami stvorili muskarci kao da su zene nesposobne . Zene su za zadnjih 50 godina toliko toga postigle , za odredjeni broj godina kada se skroz oslobode ima da potuku muskarce na skoro svim poslovima.
     (Marija, 21. april 2017 17:29)

    # Link komentara

  10. @la sl vo jcb h
    Hipergamija je odlika patrijarhata, i u patrijarhatu je posebno podsticana od ženine porodice. Za Albanke je srpsko selo hipergamna udaja, zbog siromaštva i običaja gde se žene tretiraju gore nego kod nas.
    Žene u selima imaju samo jednu opciju, da se odu odatle i da pokušaju da izgrade koliko-toliko normalan život. Minimalac u gradu je uvek više od 0 dinara koliko imaju kao pomoćni članovi domaćinstva u selu. Miran život je kada te maltretiraju samo na poslu umesto 24 sata koliko moraš da služiš oko muža i njegove familije. Ja sam žena iz sela i svakako znam više o tome nego ti koji si muškarac. Zbog toga tebi naravno više odgovara ovaj sadašnji tretman žena u selu, dok one od takvog života beže.
    (seljanka, 21. april 2017 17:22)

    # Link komentara

  11. @ la sl vo jcb h
    Mi smo patrijarhalno društvo i ženska hipergamija je glavno obeležje takvog društva. Hipergamija je jedan jedini način za žene da se uspenju na društvenoj lestvici u patrijarhatu. Običaj "kupovine mlade" koji je nama svima poznat je najveći dokaz tome. Žene su u Srbiji većina a ipak su muškarci većinski vlasnici poljoprivrednog zemljišta i nekretnna, i to preko 80 posto je u rukama muškaraca. Živeti u selu bez zemlje i bez kuće je bezizlazna situacija i zato nema žena na selu. Žene tu nemaju baš nikakvu perspektivu. Kada se statistika vlasništva nad zemljom promeni promeniće se i polna struktura seoskog stanovništva.
    (seljanka, 21. april 2017 13:49)

    Ne, ovo nije patrijarhalno društvo..a hipergamija postaje sve izraženija što je društvo liberalnije.
    Muškarci su oduvek i biće većinski vlasnici svega jer su graditelji društva, rade rizičnije poslove koji su više plaćeniji, preuzimaju na sebe rizike poslovanja itd.
    Ne, žena nema na selu zato što imaju više opcija od muškarca i biraju liniju manjeg otpora.
    Da se na selima deli imovina između brata i sestre muško dete automacki postaje manje finansiski stabilno i time manje poželjan..sa druge strane Devojkakoja nema ništa, kuću, posao, auto, novac itd. će uvek biti poželjna ma kakvog socijalnog statusa bila.
    Vi na Zapadu imate bliže 60% razvoda od kojih 80% pokreću žene i kojima pripadaju deca i imovina a nešto ne vidim boljitak iako su "ravnopravni"
    Ono što vi hoćete neće vas usrećiti. :D
    (la sl vo jcb h, 21. april 2017 16:10)

    # Link komentara

  12. @ vanja
    Srbi su veliki formalisti. Sta je bitno kako ce dete da te zove? Ako ga naucis zvace te i tata sa kojom god se zenom ozenio.
    A i svojim komentarom si potvrdio- nase zene koje nasi muskarci ni najmanje ne postuju i imaju lose misljenje o njima , stranci bas vole i postuju. Jer su koliko god pisali svasta o njima, one ipak veoma dobre i pozrtvovane zene i majke ako ih uporedimo sa zenama drugih nacija. Mislim ako nasi muskarci ne mogu da se snadju sa nasim zenama ne znam zasto misle da ce imati sanse sa strankinjama? I sam si napisao da strankinje nece da trpe, da odmah otpreme muskarca cim se ne ponasa kako treba. Zasto bi zaboga bilo koja zena rodjena u inostrantvu , odrasla u emancipovanom drustvu trpela muskarca iz Srbije koji ce da joj zamera sto je imala vise od tri decka, koji nece da podeli kucne obaveze, koji nece da se bavi decom, i koji zahteva apsolutnu poslusnost i trazi da mu zena sve oprasta? Jer takav je prosecan Srbin. Zato su Srbi u globalu pozeljni za one zene koje zive u zaostalim zemljama, koje ne znaju za bolje, uglavnom su to istocne zemlje. Zapadne zene mogu da imaju vezice sa Srbima ali retko koja ce trpeti takvog muskarca u braku.
     (Marija, 21. april 2017 15:41)

    # Link komentara

  13. Čitam neki dan na hrvatskim portalima, da su se u Splitu i Trogiru otvorile agencije, koje su se specijalizirale za posredovanje, trenutno najviše Filipinki. A uzrok tome je, što je jedan trogiranim, prije neku godinu, oženio Filipinku. Problem je sličan kao i u Srbiji. Domaće cure neće u Dalmatinsku zagoru, odnosno na selo, a radi se pretežno o starijim dečkima, iako stanje na selu nije više kao prije 30-tak godina. Inače, ja sam povratnik iz Njemačke, u mirovini sam. Moja supruga i ja smo znali i radili na tome, da ćemo se sigurno vratiti u Hrvatsku, najkasnije u mirovini. Moj šogor je oženjem Nijemicom, nešto stariji od mene, kad je se htio vratiti e u Hrvatsku brak se raspao. U krugu, u kojem smo supruga i ja se kretali, bilo je dosta miješanih brakova, kako ženskih s "naših" prostora tako i muških. Većina brakova je funkcionirala, jer su partneri imali fair i koretan odnos kao i međusobno poštovanje. Znači, ne treba stigmatizirati neki narod ili tražiti alibi za donešene odluke, svi smo mi više-manje rođeni da bi voljeli i bili voljeni.
    (Spectator, 21. april 2017 15:07)

    # Link komentara

  14. Koliko vi nas ne postujete, onda neka vam i ne bude zao sto odosmo sa onim u lovi. Ne valjaju Srpkinje, hm....okej ..sreca pa drugi ne misle tako.
    Pozdrav sa jahte...four season's-a....
    (sponzorusa classy, 21. april 2017 14:28)

    # Link komentara

  15. @ la sl vo jcb h
    Mi smo patrijarhalno društvo i ženska hipergamija je glavno obeležje takvog društva. Hipergamija je jedan jedini način za žene da se uspenju na društvenoj lestvici u patrijarhatu. Običaj "kupovine mlade" koji je nama svima poznat je najveći dokaz tome. Žene su u Srbiji većina a ipak su muškarci većinski vlasnici poljoprivrednog zemljišta i nekretnna, i to preko 80 posto je u rukama muškaraca. Živeti u selu bez zemlje i bez kuće je bezizlazna situacija i zato nema žena na selu. Žene tu nemaju baš nikakvu perspektivu. Kada se statistika vlasništva nad zemljom promeni promeniće se i polna struktura seoskog stanovništva.
    (seljanka, 21. april 2017 13:49)

    # Link komentara

  16. @srpska truba,
    kakve su takve su, moje su. krv nije voda.
    @zivote lutalico,
    filipinke su ipak bez premca, bar sto se tice odgajanja dece. svaka zna da svira gitaru. :) I japanke su dobre.
    @milica,
    sa nasih prostora zbog kakvog takvog ocuvanja identiteta I tradicije. strankinja je sirok pojam, nisu ni one sve iste. kanadjanke su radikalnija verzija srpkinja, ako imas pare mozes sa njom sta hoces, dok ne dobije dete a onda ce ti oderati kozu s ledja cim joj nesto ne bude po volji. To je ujedno i odgovor zasto stranci zene nase devojke vise nego svoje. Ja iz svog iskustva a i iz iskustva drugih Srba, mogu da kazem da smo mi itekako interesantni ovdasnjim zenama. Svi smo se zabavljali ili se zabavljamo a neki su i ozenjeni Kanadjankama. Ali ipak bih da me dete zove i tata a ne samo daddy. A i kad pogledam nasu zenu u oci znam sta mi misli, dok sa strankinjama to nije slucaj.
    (Vanja, 21. april 2017 13:25)

    # Link komentara

  17. @ hrvat bez zlobe
    Izgleda da sam ja izuzetak, ali ja sam stava da ljudi koji zive u ruralnim oblastima a pri tom su neobrazovani, zatucani, jako konzervativni, koji na brak i zenu gledaju kao pre 5 vekova , ne treba da se dalje razmnozavaju. Bolje i za njih i za decu koja bi nastala iz takvih brakova, a i potencijalne bracne partnere te dece jednog dana.Zasto siriti gene te priproste neobrazovane zatucane rulje? Znam da ce me svi sad ispljuvati, ali ja sam ziveo na selu 18 godina i znam da tamo normalan zreo muskarac normalnih razmisljanja ne moze da opstane. A kamoli normalna zena. Na kraju sam pobegao odande i sad zivim na relaciji Beograd - Bec zbog posla, zena mi je Beogradjanka... Meni taj koncept zenidbe bez ljubavi i samo zbog oplodnje nikako ne pije vodu.To mi je tako ogavno, tako na nivou najnizih pobuda ..
     (Marko, 21. april 2017 11:50)

    # Link komentara

  18. @(Hrvat bez zlobe, 20. april 2017 19:58)

    Šta to znači da su "momci bili bolji do toga ne bi došlo" Šta je to bolji muškarac?
    U ovom slučaju bolji muškarac je gradska faca sa asvalta koja živi u zgradi-komuni ima platu 200_300 evra ne drži stoku i stalno je čista je ne gazi zemlju..
    A loš momak je loš samo zato što se rodio u pogrešno vreme i pre svega na pogrešnom mestu....broj razvoda govori da ni graadske face nisu poželjene???
    (Darko, 21. april 2017 11:46)

    # Link komentara

  19. Krivi jer su njihove babe tretirali malo bolje nego onu kravu u stali. Pa sta ste onda ocekivali od cerki te babe? Naravno da se zene danas boje da budu zavisne od muskarca jer se zna sta to znaci. A na selu u njegovoj kuci da mu gleda domacinstvo nego sta je nego zavisna i uglavnom se ne pita ni za sta.
    (babadevojka, 20. april 2017 17

    Ovo nije tačno, žene će nepogrešivo uvek birati lepše, zgodnije, bogatije muškarce koji će ima obezbediti lagodniji život to je ženska hipergamija, Da nasuprot dest prosečnih momaka stoji deset alfa muškaraca finansiski potkovanih dest devojaka će nepogrešivo izabrati frajere. U suprotno niko ne može da me ubedi pa čak ni ova mantra o muškarcima sa sela koji su sileddžije..na selu se mora raditi, nema socijale....
    (Drko, 21. april 2017 11:32)

    # Link komentara

  20. Nasa kcera hoce u grad.hoce da se provodi.da pije uporedo ss muskim.hoce da je glavna u kuci.nece vise od 1 dijetet .i to jedince treba muz sa posla da
    nahrani presvuce dok majka pusi i tvrdi kako je premorena radom.
    (Fenix, 21. april 2017 11:25)

    # Link komentara

  21. @ Land der
    Pa ako si visokoobrazovan, sirokih shvatanja i pogleda na svet sto onda ne biras strankinju za zenu a ne samo Srpkinje i Albanke?? Dobro je @ milica primetila, nece vas strankinje, bar ne one koje zive jedan normalan zivot.
     (Ivana, 21. april 2017 11:16)

    # Link komentara

  22. @ Bombonica

    Mislim da pogresno tumacis veliku vecinu komentara ovde jer oni upravo podrzavaju postene, ostvarene zene koje su voljne da zajedno sa svojim muzevima iz Srbije rade i grade porodicu, dok osudjuju one koje traze imucnog stranca da im udoban zivot servira na gotovo. Pristojne godine su relativna stvar i trebalo bi uvek uzimati u obzir ne samo do kada je medicinski preporucljivo ostati u drugom stanju i radjati vec i trenutak kada cete ostariti i biti prinudjeni da se, povremeno ili stalno obracate deci za manju ili vecu pomoc. Taj trenutak ipak ne trebalo da dodje previse brzo odnosno ne pre nego sto njihovi zivoti budu emotivno i materijalno dovoljno stabilni da tu pomoc mogu da vam pruze a da ih to ne optereti previse. Inace, takodje mislim da je rec mrznja koju koristis da opises ton komentara, u namnaju ruku prejaka. Ja se evo , ne slazem sa tvojim komentarom a vec 12 godina sam ozenjen Srpkinjom, istina rodjenom i odraslom u Belgiji, pa bi se tesko moglo reci da mrzim Srpkinje. Jednostavno primecujem da veliki broj, podvlacim ne sve, verovatno ni vecina, devojaka, mladih i ne tako vise mladih zena, u Srbiji brak vidi kao nacin da se oslobodi potrebe da naporno radi, stedi I skromno zivi a posto je broj raspolozivih mladozenja u Srbiji koji su u stanju da tako nesto priuste vrlo mali izlaz vide u braku sa strancima iz bogatih zemalja.
    (Sergej, 21. april 2017 11:09)

    # Link komentara

  23. @ milica
    Objasnila si..Ma dovoljno je procitati komentare muskaraca pa shvatiti u cemu je problem. Neverovatno kako muskarci poimaju ulazak u brak, kao da je u pitanju trgovina pa ajde..bez ljubavi , dopadanja samo da je spremna da radja, slusa i ne zali se. Gde je tu emocija, povezanost???
    Ja sam rodjena na selu , zivela tamo do moje 8 godine i znam sta je zivot na selu. Moja majka je pobegla sa tog sela ne zbog rada vec pre svega zbog mentaliteta, zbog toga sto se zena na selu ne ceni, sto svako iz porodice misli da moze da je udari i maltretira. To je glavni razlog zasto zene nece na selo. Plus muskarci na selu puno piju. Moj otac je bio sasvim ok ali nije znao da se izbori sa svojim zatucanim roditeljima i bracom, i iako on nije tukao majku nije je zastitio od njih. Moja mama je samo jednog dana presekla , spakovala mene i nju i rekla mom tati mi idemo ako hoces i ti sa nama. Nije dosao odmah ali nakon 4 meseca je shvatio da mu je mesto uz zenu i dete i sta mu je prece,napustio svoje i selo i dosao k nama. Sad je normalan, brizan muskarac. Bas sad dok ja kucam komentar on komentarise " krivi su samo muskarci sto zene beze sa sela".
     (Tamara, 21. april 2017 11:07)

    # Link komentara

  24. @ Milica

    Moje iskustvo je sasvim suprotno iako mi se cini da nam zivotni putevi nisu sasvim razliciti. Srednju skolu sam zavrsio u Rusiji a posle toga sam se preselio u Francusku ali zbog posla i naravno familije mnogo vremena provodim u Srbiji i okolnim zemljama. Ruskinje, Ukrajnke stranci (Franczi, Britanci, Severnjaci) kao i Srpkinje vide kao nezne i okrenute porodici ali mnoge od njih su takve kada su u insostranstvu dok su kod kuce cesto razmazene, kapriciozne i potpuno nezinteresivane za lokalne momke koji lice na njihove muzeve stranece u svemu sem u finansijskim mogucnostima. Zakljucak je da je materijalni momenta ipak presudan a da je tako govori cinjenica da se nase devojke retko udaju za Cehe ili Madjare odnosno da se ideja udaje za stranca vrlo cesto, svakako ne uvek, vezuje za muskarce iz mnogo razvijenijih zemalja. Sto se tice nasih muskaraca, od mojih prijatelja Srba u Francuskoj i Belgiji 8 od 10 su se ozenili stranikinjama od kojih su vecina lokalne devojke i ne bih rekao da nasi momci slove za lose muzeve, pre da ih dozivljavju kao lepu kombinaciju malo patrijarhalnosti koje cesto nedostaje zapadnjacima i modernosti koju neretko nedostaje ljudima iz Magreba ili Azije.
    (Sergej, 21. april 2017 10:47)

    # Link komentara

  25. Komentar nekog ko je bio u Albaniji ne žele da objave u evo trećem pokušaju. Baš čudno. Radije se udaju za Srbina? Stvarno? Pa koliko ih je to udato za Srbe? Dalje one su pažljive majke, dobre domaćice. Da samo ako govorimo o devojkama sa sela. Šta je sa mozgom? I bez mog teksta bi mogli da razmislite koliko bogatih dilera živi u gradovima. Koliko preduzetnika? Iste su kao Ruskinje ili Srpkinje. Mnogo su neodgovorne i vole skupe provode i luksuzan život. Lepota? Iznenadiću vas ali u proseku nigde nisam video toliko lepotica. Najlepše su u Moskvi ali to je ako uzimate uzorak 100 protiv 100 najlepših ali u proseku neverovatno su lepe. (neverovatno ali niko ih nikad ne spominje kad se govori o lepoti A koliko vas je videlo albanku iz gradova a ne kosovarku) Najmanje svaka peta ima prelepu boju plavih očiju. Ni to niste očekivali? Izgleda se turcima nerado vijalo žensko po kamenjarima? Debelih ima recimo tri četiri na 100. Govorim o populaciji do 30 godina. I ne nisu matore ako se ne udaju sa 30 bar u Tirani. Generalno potpuno su iste sa ostalim balkanskim devojkama gde je nezaposlenost velika. Za razliku od Slovenije na primer gde ćete videti da devojka vozi najnoviji BMW ali su 99% šanse da ga je sama zaradila jer tamo roditelji ne prave od dece razmažene lenstine a sponzoruša jedva da ima i pojavili su se tek sa dolaskom SEKE. Generalno ovaj tekst možete smatrati istinom samo ako se odnosi na albanke koje žive u selima.
    (Turistički vodič, 21. april 2017 10:05)

    # Link komentara

  26. Odnos ponude i potraznje. Kod mene u kraju momci vec setaju Kineskinje i guraju s njima kolica, pa sto ne bi i Albanke. Jedna Beogradjanka mi je rekla da ce kupiti psa a da ce kad ostari otici u staracki dom. Ljudi imaju pravo na sopstvene izbore.
    (Jovan Preacher, 21. april 2017 09:14)

    # Link komentara

  27. A ja mislio da smo pamatan narod,kad ono - mi smo osnovna jedinica za glupost.Razmislite o situaciji za naprimer 20 - 30 godina - kad nestanu vrle mladoženje.Čik da pogodite sisteme za pripajanja velikoj Albaniji. Na svu sreću neću to dočekati - ali vas molim da objavite, zbog zapisa.
    (RADE BOŽIĆ, 21. april 2017 08:49)

    # Link komentara

  28. odgovor na komentare ispod.. vaspitaj sina, i dobices gospodina; vaspitaj cerku i vaspitaces naciju
     (neko, 21. april 2017 08:07)

    # Link komentara

  29. Pročitao sam sve komentare i vidim da ste pustili masti na volju. Bio sam u Tirani i Valoni. Kad se spomene seksepil većina će pomisliti na Brazilke, Ruskinje, Francuskinje, Cehinje, Spanjolke, Latino itd. Niko na Albanke. Sasvim prirodno jer ih nikad niste videli. Da li bi ikad pomislili da su 19 od 20 vitke? Da su u proseku visoke preko 170cm? Da često imaju prelepe plave oči? I da je čudo koliko su atraktivne i negovane. E sad ovaj tekst je tačan ali samo ako se odnosi na devojke sa sela. One u većim gradovima su vrlo slične devojkama iz ostalih zemalja istočnog bloka. Njihovi narkodileri bogatiji su od naših. Biznismena u procentima ima približno isto kao kod nas. I devojke jednako vole bogate i skupe provode kao i naše. I ne nisu zaostali koliko mislimo. Čak bi zabolelo da kažem da smo tu negde. Vole da uživaju u životu baš kao i mi. Razlike postoje ali one postoje kod svake nacije. Još jednom ovaj tekst je istinit samo ako se odnosi na Albanke sa sela.
    (Turistički vodič, 21. april 2017 02:37)

    # Link komentara

  30. @vanja

    vrhunski opis srpske mladje žene ili devojke.
    Dodao bih da ipak imaju dobar izgled, ali velika je to cena za urušeno zdravlje. A vidimo promene zakona prema njima, gde srpski muškarac, faktički nema nikakva sredstva da odbrani svoja prava.

    Ne znam kakve su Albanke ali sam čuo da su Vijetnamke suvo zlato(i lepota i dobrota) .
    Na žalost balkanska zatucana sredina bi uništila tu mešanu decu, pa ostaje život na zapadu+ Vijetnamka kao opcija iz snova.
    (Živote lutalico, 20. april 2017 23:33)

    # Link komentara

  31. Evo ovako. Momak sam normalnog izgleda, fakultetski obrazovan sa sirokim pogledom na svet i otvorenog uma. Zivim u Becu a imam kontakta sa devojkama u Beogradu i iz Srbije. Imam 26 godina. Moje misljenje je da su devojke iz Srbije mnogo digle nos i glume sve neku visinu i jako je tesko biti bilo s kojom jer precenjuju same sebe. Ja iz tog razloga bi odmah prihvatio Albanku i doveo je u Austriju.
     (Land der Berge, 20. april 2017 23:23)

    # Link komentara

  32. Imao sam par prijateljica i prijatelja iz Albanije i iz vecih gradova i iz Albanskih sela dok sam kao mladic radio na grckim ostrvima pre 15-ak godina,mogu reci da su dva puta obrazovaniji od nas Srba i pet puta posteniji.Jednom Albancu koga sam znao iz vidjenja sam pozajimo 120 eura rekao mi je "za 7 dana vracam" vratio je novac nakon cetiri dana,niti sam znao gde zivi radio je sa mnom u restoranu kao perac sudova.Srbinu iz SRbije sam dozvolio da zivi sa mnom stanu kao cimer,pokrao me je za mobilni telefon i radio budilnik nakon pet dana.
    (stojicicnenad@gmail.com, 20. april 2017 23:11)

    # Link komentara

  33. @ vanja
    Zasto bi morao da ozenis Srpkinju ili Albanku kada zivis godinama u Kanadi? Nadji zenu u Kanadu , strankinju , zasto mora sa nasih prostora? Inace , zivela sam na tri kontinenta( Amerika, Australija i Evropa) i nasi muskarci ni najmanje nisu interesantni strankinjama za nesto ozbiljnije tipa braka vec uglavnom za neke seme i sl. Ne znam ni jedan jedini slucaj da se neka strankinja iz neke razvijenije zemlje udala za naseg coveka. Prosto, nece strankinje da se bakcu sa balkanskim mentalitetom. To rade samo neke strankinje mucenice iz nerazvijenijih zemalja od Srbije , kojima je udala za Srbina spas od bede, pa eto dobismo armiju Albanki, Ruskinja iz nekih siromasnijih krajeva, neke iz Afrike i sl, samo njima je Srbin premija. Za svojih 45 godina zivota i zivljenja 20 godina po raznim delovima sveta( takav mi je posao) ne znam ama bas ni jedan jedini slucaj da je npr neka Britanka, Amerikanka, Francuskinja odabrala Srbina za muza. Te zene iz tih zemalja imaju izbora, zive lepo i sto bi se cimale sa nekim zadrtim balkancem. Sa druge strane , znam masu nasih devojaka koje su se udale za strance ( ne mislim tu na nase momke koji su otisli u inostranstvo, nego bas na strance) i nase devojke su tamo bas trazene i to bas za udaju. Dozivljavaju nas kao veoma porodicne, odane, nezne. Moj muz je Britanac i stalno i dan danas ( nakon 13 godina braka) komentarise kako su nase zene nezne, kako smo pozrtvovane , brizne majke i sl. Svi njegovi prijatelji su jurili za mnom da ih upoznam sa prijateljicama Srpkinjama, nekoliko njih su se vencali.
     (Milica, 20. april 2017 22:50)

    # Link komentara

  34. u makedonskim selima na jugu nije strano da idu u Albaniju po zenu, plate ocu oko 800€ i zeni se. nase neka kuckaju SMSe po kafanama
     (ja, 20. april 2017 21:58)

    # Link komentara

  35. sto se mene tice ja bih voleo moga brata koji zivi na selu (i u ozbiljnim godinama je) da vidim ozenjenim i kuckom luckom a kamoli albankom, samo da ne ostane sam
     (BDj, 20. april 2017 21:38)

    # Link komentara

  36. Negde sam pročitao da u Srbiji ima nekoliko stotina neženja preko 40. Kako bi bilo lepo da imaju bar po jedno dete...
     (Toma, 20. april 2017 21:36)

    # Link komentara

  37. Niko nije pomenuo fizički izgled! Ljudi jeste li videli kako Albanci izgledaju? Prosečan Srbin je Adonis za prosečnog Albanca.
    (stecky, 20. april 2017 15:25)
    Onda im Taci mnogo dize taj prosek
    (hm, 20. april 2017 21:34)

    # Link komentara

  38. Sokci su kao i mi Bunjevci iako cemo uvek biti Bunjevci,srpskog porekla!
     (Pravi Bunjevac!, 20. april 2017 21:31)

    # Link komentara

  39. Pre bi normalnu albanku, nego našu starletu silikonku koja sedi po ceo dan na kafi sa nesvršenim megatrend drugaricama, ili veliča naprednjake, za to vreme je šalteruša, koja čeka princa u belom mercedesu...
     (b, 20. april 2017 21:04)

    # Link komentara

  40. Cilj je osvajanje srpske teritorije,a ne ljubav ,seksi Srbi ili sloboda koju tamo nemaju! Ja za ovo znam vec 30 godina,to je albanska agenda...Naivni moj narode
    (mladen, 20. april 2017 15:04)

    Naivan si ti. To su pre svega katolici, dakle hrišćani. Dalje, šta ti vredi što si Srbin ako nema Srpkinje pored tebe, ona je ta koja neće na selo već bi radije da se pući u gradu a da đivi od danas do sutra.
    Naravno da će onda da oženi Albanku, zasnuje porodicu i eto sreće za sve.
    (Lik, 20. april 2017 20:58)

    # Link komentara

  41. Kod mene nes u kucu ...
     (eric cantona, 20. april 2017 20:48)

    # Link komentara

  42. (dking, 20. april 2017 12:31)

    ,,... Baš bi oni davali svoje ćerke i sestre zakletim neprijateljima da im peru noge i rađaju decu...''
    Zar je moguće da tako nešto postoji u Srbiji, pa neka su to najzaostalije selendre po planinskim vuko....nama?!
    (Samosvesna gradjanka, 20. april 2017 20:30)

    # Link komentara

  43. Ništa u ovom članku nije strašno, koliko količina mržnje koju muškarci ispoljavaju prema Srpkinjama u komentarima. Ne daj Bože da devojka živi svoj život, putuje, izlazi, školuje se, zaposli i uda u nekim pristojnim godinama i stvori porodicu sa takodje poštenim i samoostvarenim čovekom. A ne, nego u 18 brak, krpa, varjača i čopor dece, dok isključivo muškarci imaju pravo na izlaske, "alkoholisanje" kako to neko ovde reče, tu i tamo ljubavnicu po turbo-folk sistemu "oženjen sam kao momak živim". Stidite se braćo Srbi.
     (bombonica, 20. april 2017 20:21)

    # Link komentara

  44. Srpske muškarce percipiraju kao velike poštovaoce žena? Lele majko
    (Neko tamo, 20. april 2017 20:08)

    # Link komentara

  45. Ova tema bila je pre par godina obrađena u emisiji uglednog novinara HRT Damira Matkovića, stručno, detaljno i realno. Prvenstveno je bila reč o albakama sa severa ( katolici ) koje su se nekim poluilegalnim kanalima udavale na opustošeni deo juga Srbije. Velik prostor, sa neverovatno velikim brojem neženja, očajne porodice zbog bele kuge. Albanke su se pokazale vredne, čestite, čiste. I ono što je patrijahalnoj sredini jako važno - poštovanje tradicije i familije. Najvažnije je ipak rađanje dece. Tako su one doslovno preporodile pojedine familije i dali nadu u sutra. Roditelji ženika su oduševljeni. Jedan čovek je reko - "ona nas je spasila, sve nas poštuje a mene lično sprema kad krećem u grad, kaže ti si gazda, a druge snahe ( naše )kada dođu samo puše i gledaju s visoka kako što pre da se vrate u grad. Albanke su mnoge naše porodicu spasile ". Tačno je da mladoženje nisu u cvetu mladosti i da je neretko razlika u godinama dosta velika ali da su momci puno bolji do ovoga nebi ni došlo. Siromašan, patrijahalan kraj s izrazito lošim odnosom prema ženama, uz opšte loše stanje kršćanske zajednice, u ovom slučaju katolika i ovo je jedna od posledica. SPC nije pravila probleme a ove žene bez ikakve rezerve prihvataju novu familiju i to je život. Neke od ovih veza i ne uspeju ali ipak svakom je jasno da vredi pokušati.
    (Hrvat bez zlobe, 20. april 2017 19:58)

    # Link komentara

  46. alo konobar! može meni jedna era istrefi!
    (autocorrect off, 20. april 2017 19:52)

    # Link komentara

  47. " 5:1 žena u odnosu na muškarce,čisto sumnjam!?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Johan, 20. april 2017 11:09)
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu."

    To nema nigde,ima razlike samo 5-6 %
    (milos, 20. april 2017 19:51)

    # Link komentara

  48. zivim preko vec dugo vremena i mogu reci da su srpski muskarci prilicno "trazeni"... samo ovim domacim sojkama kao ne valjamo
     (vonjko, 20. april 2017 19:35)

    # Link komentara

  49. najveća laž i prevara Srba
     (Sandzak, 20. april 2017 19:08)

    # Link komentara

  50. Vidim ovde po komentarima dosta zablude i neznanja. Kao prvo: Albanaca hriscana ima jako malo a najvise ih je katolika i oni se zovu ljumani (lopovi..duga prica) a oni su dosta,dosta siromasniji od muslimana albanaca. Pod dva: Albanci sa Kosova su dosta bogatiji od Albanaca iz Albanije ( dosta se toga promenilo u zadnjih 18 god...) Pod tri: religija medju njima nema nekog velikog znacaja. Pod cetiri: Nema nikakvih velikih razlika izmedju albanaca sa kosova i iz albanije, samo sto ovi sto zive u Albaniji nisu ratovali sa Srbijom, Makedonijom... ina toga dosta...
     (N3k0 tam0, 20. april 2017 18:47)

    # Link komentara

  51. Izostavili su bitnu cinjenicu, mi smo bre frajeri. Mada moram priznati da su i one slatke.
    (Ivan S., 20. april 2017 18:46)

    # Link komentara

  52. @ Lela
    Iako nikako ne bih zelela da Vas uvredim umanjujuci neprijatnosti koje ste imali sa suprugom Srbinom moram da kazem da ja nisam generalizovala kada sam rekla da su Srbi u vecini divni muskarci. Smatram da su ljudi u vecini dobri a da naravno ima izuzetaka koji mogu biti uzasni. S druge strane Vase reci da su dobri srpski muskarci u manjem broju ne samo da su generalizacija vec nose prilicno jasan pecat nipodastavanja sopstvenog naroda.Zao mi je sto Vas je Vase iskustvo sa prethodnim muzem ucinilo kivnim na narod iz koga poticete ili bar na njegove muskarce a drago mi je da ste pronasli srecu sa novim suprugom Englezom. Inace, smatram da medju Enlglezima kao i medju Srbima vecinu cine dobri i uctivi ljudi, jedino sto bih primetila da u njihovoj kulturi novac ima odredjenu vrednost sam po sebi i da je kod njih takvo shvatanje duboko ukrenjeno dok je kod nas okrenutost novcu vise rezultat dubokog siromastva koje je, ipak, nastupilo prilicno brzo i iznenadno.

    @ ostavljeni

    Opet bih izbegavala generalizacije. Vase drugarice su nasle dobre Skandinavce kao sto su mogle da nadju dobre Srbe. Ipak ono sto je upadljivo je da nase zene traze a mozda i nalaze dobre ljude uglavnom medju stranicma iz mnogo bogatijih drustava nego sto je Srbija a vrlo retko iz jednko siromasnih ili siromasnijih.
    (Dijasporicna Ana, 20. april 2017 18:45)

    # Link komentara

  53. Malo i preterujete . Stvar je prosta i rec je o VERI . Albanci na severu koji daju svoje cerke za Srbe Crnogorce i najcesce Italijane su Katolici . I zbog svoje vere pre ce cerku dati Pravoslavcu nego Muslimanu ...
     (Analiticar, 20. april 2017 18:41)

    # Link komentara

  54. "Ako ima preko 20 godina okolina je tretira kao da joj je istekao rok" A ove naše sa 35 sede po kafićima i kuckaju sms-ove simpatijama :)
    (Vlada, 20. april 2017 10:09)

    AKO SI IM REKAO!!! Jbg Rasta i ti "parovski" momenti su u modi.
     (Cinis 'voliko, 20. april 2017 18:34)

    # Link komentara

  55. Moje selo u Sumadiji na samo 8 kilometara od Kragujevca (dakle nije na nekoj Staroj planinini ili neko zlatarsko selo) ima 40 momaka neozenjenih. Njih je pobrojala moja baba koja ima 90 godina i poznaje celo selo i okolinu po porodicama. Sad pod stare dane broji devojke i mladice i racuna ko se ozenio ko jos nije. E sad da li je bolje da tih 40 momaka ostane bez zene za zivota, ili da dovedu koju god naciju, samo da ne ostanu zavek sami, vi procenite. Ponekad pozelim da im licno organizujem susret sa Albankama, Kineskinjama, Sibirkama pa ko se uzme - uzme se.
    (Mare, 20. april 2017 18:20)

    # Link komentara

  56. Nismo ni svesni, kakve ce ovo posledice da ima za Srpsku drzavu i drustvo..
    (Alen90, 20. april 2017 18:11)

    # Link komentara

  57. Срећно им било и добродошле
     (ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 20. april 2017 18:10)

    # Link komentara

  58. Ako ćemo realno, Albanke su daleko bolje vaspitane od naših devojaka. Verne su i predane porodici. Naše bi da se dobro udaju, ali ako treba "žrtvovati" uživanje i lenčarenje imaju lako rešenje za to - rašire noge i zatrudne. Na kraju dobiješ porodicu gde se ti kao glava maksimalno žrtvuješ, žena leži i kafeniše po čitav dan, a deca divlja i nevaspitana. Neka fala, pre bih Albanku oženio. Tamo se ženska deca ne izuzimaju od posla i mnogo više poštuju porodicu.
    (Dovla, 20. april 2017 17:58)

    # Link komentara

  59. Već je bilo par slučajeva da su stariji srpski muževi umrli, a Albanke se preudale, naravno za Albance. Sada kuća i imanje pripadaju njoj, a deca se vaspitavaju u albanskom duhu. Glavni cilj je širenje na centralne delove Srbije, a ne neka ljubav i emocije. Mi podcenjujemo Albance i uvredljivo ih zovemo semenkari, nosači uglja i sl. a oni u ovoj našoj istorijskoj utakmici vode sa 100:0.
    (mup, 20. april 2017 13:11)

    Da, i šta s tim ? Pa gospodo, ne čuva se država blejanjem u telefon u kafiću pa kod mame ili babe na kašiku. Ovakav narod kakav smo sada i treba da nestane. E kad se očiste bar dve generacije razmaženih nesposobnih parazita, onda može ova Srbija da se nada boljem !
    (Mirjana, 20. april 2017 17:45)

    # Link komentara

  60. Zivim u Kanadi i voleo bih da se ozenim Srpkinjom ali kad vidim kakve su sve mi se vise svidja ideja da ozenim Albanku. A kakve su Srpkinje? Pa cast izuzecima ali vecina je razmazena, iskompleksirana, sa potpuno pogresnim shvatanjem zivota i pravih vrednosti, labilnog karaktera, neprirodne i ne toliko lepe u poredjenju sa ostalim nacijama.
    (Vanja, 20. april 2017 13:04)

    cudno je sto bi voleo da se ozenis takvim stvorenjem...nego ti lepo ove albanke za ruku pa da vidis kako ce i oni nenaseljeni delovi kanade ocas posla da se nasele
     (srpska truba, 20. april 2017 17:45)

    # Link komentara

  61. @Lela
    "Ne kazem da takvih jludi nema kod nas ...ubedjenja sam da ih ima ali u manjem broju."

    ooops, evo i kod vas jedne lepe generalizacije. uzivajte sa svojim englezom
     (srpska truba, 20. april 2017 17:37)

    # Link komentara

  62. (Dijasporicna Ana, 20. april 2017 11:04)

    Komentar ove osobe je sigurno napisan kao politicki zadatak. Jos je sigurno da ga je pisao muskarac!
    (XY, 20. april 2017 17:37)

    # Link komentara

  63. A jesu li i deca iz tih brakova Albanci?
     (Stojko, 20. april 2017 17:36)

    # Link komentara

  64. Moze svadba samo u Srbiji. Cuj u Albaniji, pa da zavrsim bez bubrega.
    (Bane, 20. april 2017 17:35)

    # Link komentara

  65. Rodjak, kome je dozlogrdilo sto je bez zene, jednog dana sedne u auto i odveze se u Albaniju. Lutao je Albanijom neko vreme i na kraju skrenuo na neki seoski put da se odmori. Prolazi zena od tridesetak godina. Obajasnjava on (tuc-muc) da je iz Srbije, ima li devojaka za udaju? Ova kaze nema i produzi dalje. Posle pet minuta eto ti nje ponovo trci i mase za njim. Grli ga, objasnjava mu da je ona matora usedelica i da je niko nece, udala bi se ona samo ako nije mnogo stara. Njena braca sva odredom po belom svetu, ostale samo zene u selu. Odlicna supruga, lepuskasta, rodila mu decu, super se slazu. Naucila jezik, koristi internet.
    (Igor Gavran, 20. april 2017 17:34)

    # Link komentara

  66. Znaci Albanka koja hoce situranog Srbina za muza i da je plati je "divna zena,domacica",a kad Srpkinja hoce situranog Srbina,onda je "sponzorusa"?Interesantno.Zelim tim mladozenjama lep provod sa celom familijom Albanaca,koji idu sa njom. (D, 20. april 2017 15:13)

    Da, samo što ta Albanaka ima određene kvalitete i vaspitana je da bude dobra majka, supruga i domaćica, za te pare dobijaš čednu skromnu i poštenu devojku a Srpkinja je čedo seksualne revolucije, prekida trudniće, emocionalnog prtljaga i nezadovoljstva....
    Ako Albanske "sponzoruše" vrede 4-5k evra koliko vrede naše "sponzoruše" koje nude šta??
    (fgsgjsgjfgj, 20. april 2017 17:32)

    # Link komentara

  67. Zelim onu Albanku sto cita vesti :)
    (Milosav, 20. april 2017 17:31)

    # Link komentara

  68. Zene su danas naucene da traze svoju samostalnost i slobodu, da ne budu zavisne od muza i njegove volje. Za to su krivi ocevi i dedovi tih momaka koji sada ne mogu da nadju zenu. Krivi jer su njihove babe tretirali malo bolje nego onu kravu u stali. Pa sta ste onda ocekivali od cerki te babe? Naravno da se zene danas boje da budu zavisne od muskarca jer se zna sta to znaci. A na selu u njegovoj kuci da mu gleda domacinstvo nego sta je nego zavisna i uglavnom se ne pita ni za sta.
    (babadevojka, 20. april 2017 17:29)

    # Link komentara

  69. Zato sam ja sluzio vojsku pod oruzijem. Niko me ne moze ubediti u suprotno. Drugova zena je hrvatica i naucila ga je da vise voli hrvate od srba. Tako ce raditi i albanke. Za 10 godina ce ih biti i previse u Srbiji. A onda ce te mladozenje kukati i zvati nas da branimo otadzbinu od kosovara..
     (Zvezdinho, 20. april 2017 17:26)

    # Link komentara

  70. A da drugar uvede centralno grejanje u kuću, može i na pelet, ne mora na gas, napravi čestito kupatilo i ženu ne tretira kao mašinu za rad, kuvanje i rađanje,pa da vidi promenu.
    (Nisu sela propala zbog teškog rada već zbog teškog razmišljanja, 20. april 2017 15:14)
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Sve oni to imaju...ako se od mene kao muškarca očekuje da imam svoju kuću, dinar i da sam radan i vredan pa što da se ne očekuje i od žene da rodi decu i radi oko kuće, NE ovde je u pitanju EGO kao kuća..
    (afhgh, 20. april 2017 17:21)

    # Link komentara

  71. Mi i Albanci uopšte nismo morali da ratujemo. Imamo mnogo više sličnosti nego što smo svesni. Pogotovo mi Srbi ne znamo ništa o njima, a prve su nam komšije.
    (zambezi, 20. april 2017 17:05)

    # Link komentara

  72. Za Anu iz dijaspore i slične: ne treba generalizovati. Ljudi (i muškarci i žene) su našli srodne duše među strancima i zasnovali porodice. Ne mora da znači da nisu mogli da nađu Srbina/Srpkinju - jednostavno im se svideo neko drugi. Hemija je čudna stvar. Osnovna razlika je da su brakovi naših ljudi u inostranstvu u ogromnoj većini nisu ugovoreni, poput ovih.
    (Canuck, 20. april 2017 17:04)

    # Link komentara

  73. "Najinteresantnije od svega je to da devojke iz Albanije nisu ljubitelji Albanaca s Kosova i uvek se radije udaju za Srbe i Crnogorce, nego za kosovske Albance..." Kako bi ste voleli da je ovo istina tj. da se "ondasnji" i "ovdasnji" Albanci ne podnose:))) Protezete tu temu jaaaako dugo, al dzaba vam, nisu to Srbi da se dele po ulicama i kvartovima:)))
    (Ausländer, 20. april 2017 16:58)

    # Link komentara

  74. Dajte gde su te albanke da se odmab zenim...nisam situiran ali radim 2-3 posla i za porodicu cu uvek da obezbedim.
    Posto srpkinjama to nije dovoljno ocigledno da Albankama jeste...
     (jedan iz mase, 20. april 2017 16:56)

    # Link komentara

  75. Ovo tekst o ljubavi izmedju Srba muskarcina i smernih Albanki. Tako da ostavite srpske devojke po strani, drzite se teme. Lepo vam je zajedno, sta ste se navrzli na zene iz Srbije?
    (Ua, 20. april 2017 16:49)

    # Link komentara

  76. E pa Srbi, hoćete da šetate kerove, nećete da vam kmeče dečica, nemojte da se sutra bunite kad vam sin ili ćerka dovedu Albanca, Roma ili migranta. Jednostavno, vaša najbolja prijateljica se nije udala, nema decu i vaše dete nema za koga da se uda ili oženi iz vašeg naroda, pa je prisiljeno da nađe nwkoga iz drugog plemena. To nije loše, možda postanemo bolji ljudi.
    (mup, 20. april 2017 16:48)

    # Link komentara

  77. Ja sam sinove kada su su odlazili u ameriku pored ostalog savetovao od srpkinja sto dalje, vecina njih je emancipaciju so savetu majki shvatila pogresno, SAMO PRAVA BEZ OBAVEZA, kako na poslu tako i u zivotu.
    (MILISAV, 20. april 2017 16:42)

    # Link komentara

  78. (Dijasporicna Ana, 20. april 2017 11:04)
    Bravo za komentar.
    (New Jersey, 20. april 2017 16:42)

    # Link komentara

  79. Samo da dodam da nisam video veliku razliku između Srpske i Albanske svadbe. Narodnjaci su potpuno isti. Cene, Karleuša i ostalo smeće je potpuno isto, samo njihove pevaljke pevaju na albanskom. State narodne su isto veoma slične. Šta da radimo Turski uticaji. To sve uključuje i pevanje Spremte se spremte koja je na albanskom ljubavna pesma.
    I generalno nisam primetio velike razlike između Albanaca i nas, dok sa Kosovarima nemaju velike sličnosti. Govore različitim jezicima mada se lako razumeju i ne vole se nešto. Koliko sam razumeo Kosovarima su za njih seljoberi puni para. Klopa je ista. Pola prodavnice su srpski proizvodi. Bar tada bili.
     (Srcko, 20. april 2017 16:30)

    # Link komentara

  80. Cazim nije Albanac, nego milioner!
     (mx, 20. april 2017 16:26)

    # Link komentara

  81. Pored svih rasnih, verskih, nacionalnih i kulturnih ogranicenja, svaki dan moras da zivis svoj mali zivot. U tom smislu kada su ovako bitne odluke (brak) u pitanju, svako treba da bira sta je njemu bolje a ne sta drugi misle. Gomila mladica sami. I sta onom jadniku negde u nekom selu koji je koji je svake noci sam da nabijas na pamet da svojim samovanjem brani svoju veru i naciju.
    Dao bi taj sve "sume i volove" samo da ima neku pored sebe, pa makar i ne bila savrsena (u krajnjem slucaju niko nije).
    A i meni ovi aranzmani izgledaju krajnje pragmaticni ali i obostrano korisni. Svi pricaju o nekoj ljubavi a to je tvorevina od pre 60-70 god, sve pre toga (hiljadama godina) bili ugovoreni brakovi. Pa se i deca radjal i civilizacija napredovala pa se u krajnjem slucaju rodili i mi, kao indirektna posledica ugovorenih brakova.
     (N4, 20. april 2017 15:52)

    # Link komentara

  82. odlicno, koje god da su vere, to su zene cvrste i jake, ojacace ovu nasu omlohavelu naciju. gledala sam vise puta na tv priloge na ovu temu i one su na mene ostavile izuzetan utisak - to su zene "stene". One dolaze ovamo da se udaju, postaju nase gradjanke, sto ce biti i njihova deca, od oceva srba, prema tome ne razumem zasto se neki brinu u vezi sa tim.
    Uostalom, najcesce se udaju za muskarce u pasivnim ruralnim krajevima iz kojih su devojke pobegle da bi zivele u gradu jer nece da rade teske poslove - a Albanke su na rad spremne, jer su i kod kuce morale da rade. To je za postovanje.
    (aleksandra, 20. april 2017 15:51)

    # Link komentara

  83. Kao prvo - jeste, cuo sam isto puno puta da su Albanci iz Albanije skroz ok, a ovi sa Kosova vec druga prica. Meni je ceo ovaj tekst bas ganuo, kad cujem kako lepo pricaju o nama Srbima. A Albanke iz Albanije cak i ne bi volele Albanca s Kosova, jeste videli to? Mnogo pre bi Srbina... Puno ih pozdravljam, od srca, zaista! Dobre su to zene...
     (JaSam, 20. april 2017 15:41)

    # Link komentara

  84. Život demantuje, predrasude i mržnju.
     (Smuleco, 20. april 2017 15:41)

    # Link komentara

  85. Niko nije pomenuo fizički izgled! Ljudi jeste li videli kako Albanci izgledaju? Prosečan Srbin je Adonis za prosečnog Albanca.
     (stecky, 20. april 2017 15:25)

    # Link komentara

  86. 5:1 žena u odnosu na muškarce,čisto sumnjam!?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Johan, 20. april 2017 11:09)
    tamo musko cim malo poodraste, pravac svica, austrija ili nemacka na pecalbu, istina je da im je muska populacija u albaniji desetkovana
    (veliki alek, 20. april 2017 15:22)

    # Link komentara

  87. Srpska inteligencija...one tako naslede imanje, dovedu familiju...odjednom selo ima vise Albanaca nego Srba, a onda za 50 godina jadni Srbi se cupaju za kosu, vicu kako je to srpska sveta zemlja, nepravda, otima im se zemlja...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 20. april 2017 11:05)

    malo je reci da je ta teorija po kojoj se albanke udaju za srbe uz posredovanje srpskih agencija kako bi jednog dana stvorile "veliku albaniju" sumanuta preko svih granica teorija zavere. a tek ovo o deci iz takvih brakova koji ce biti "albanci"??? pa gde se to osim delimicno u izraelu, mada je to druga prica, nacionalnost deteta racuna po majci? bas nigde, pa cak ni u najrazvijenijim zemljama. u vecini zemalja na svetu je takodje obicaj da deca nose prezime oca (pa cak i u skandinaviji) tako da je teorija po kojoj ce buduci petrovici, jovanovici, markovici itd. cija je majka albanka biti u funkciji velike albanije sumanutija od bilo cega sto sam do sad cuo. pored reptiloida sa sirijusa i zemlje kao ravne ploce
    (protiv teorija zavere, 20. april 2017 15:20)

    # Link komentara

  88. podržavam ja to sve. imam jednog druga koji ima 32 godine, ogromno imanje,a devojaka u selu ili nema, ili nisu za udaju. i razmišlja o albankama kao jedina realnost.
    (ravno do dna, 20. april 2017 10:38)
    A da drugar uvede centralno grejanje u kuću, može i na pelet, ne mora na gas, napravi čestito kupatilo i ženu ne tretira kao mašinu za rad, kuvanje i rađanje,pa da vidi promenu.
    (Nisu sela propala zbog teškog rada već zbog teškog razmišljanja, 20. april 2017 15:14)

    # Link komentara

  89. Znaci Albanka koja hoce situranog Srbina za muza i da je plati je "divna zena,domacica",a kad Srpkinja hoce situranog Srbina,onda je "sponzorusa"?Interesantno.Zelim tim mladozenjama lep provod sa celom familijom Albanaca,koji idu sa njom.
    (D, 20. april 2017 15:13)

    # Link komentara

  90. Žene/devojke sa sela se ne udaju u tom selu, susednom ili u selu u drugoj opštini već beže za urbanom sredinom i tim načinom života...
    Dok njihova braća_momci sa sela nemaju tu opciju i osuđeni na milostinju...
    Ovde se radi o klasičnoj ženskoj hipergamiji, žene sa Srpskog sela mogu "bolje" a takođe ženama iz Albanije su muškarci sa sela u Srbiji premija, sa tim što mislim da su u ovoj jednačina oni kojoj ožene Albanske izvukli premiju.
     (la sl vo jcb h, 20. april 2017 15:11)

    # Link komentara

  91. Moja baba, koja je ceo svoj vek provela na Kosovu, govorila je - sine, kad vidis lepu albanku, pola je od srbina...
     (stomatolog, 20. april 2017 15:09)

    # Link komentara

  92. Udaju se za starijeg gospodina,pa kad ovaj umre sve ostaje njoj i deci.Tako pocinje njihovo sirenje po Srbiji,zatim pocinju da dovlace rodjake i na kraju ce kroz niz godina da preovladaju kao na Kosovu.Mislite o tome.
    (mali od palube, 20. april 2017 15:05)

    # Link komentara

  93. Cilj je osvajanje srpske teritorije,a ne ljubav ,seksi Srbi ili sloboda koju tamo nemaju! Ja za ovo znam vec 30 godina,to je albanska agenda...Naivni moj narode
    (mladen, 20. april 2017 15:04)

    # Link komentara

  94. Najčešće su katolkinje iz okoline Drača ili Skadra. Nemaju izbor, jer su momci otišli u svet. Naši su im bolji je smo i mi hrišćani, a mentalitet nam je sličan, a neće da se udaju za muslimane. Kosovski Albanci su muslimani u velikom procentu.
    (nemanja s., 20. april 2017 15:03)

    # Link komentara

  95. Mislim da ih ima takvih i po Crnoj Gori i Bosni, samo se raspitajte.
    (babadevojka, 20. april 2017 15:00)

    # Link komentara

  96. Za (Dijasporicna Ana, 20. april 2017 11:04)

    Vas komentar toliko ima generalizacija sto ga cini skoro pa potpuno netacnim.
    Takodje zivim u dijaspori i moje zivotno iskustvo sa bivsim muzem Srbinm toliko je bolno da i sada posle deset godina osecam posedice njegovog psihickog maltretiranja, ponizavanja , laganja itd.
    Posle odredjenog vremena udala sam se za Engleza i sada posle sedam goina braka ne mogu jos uvek da verujem koliko sam voljena i postovana, koliko mu je vazno moje misljenje;sve odluke donosimo zajedno. Nasi bi ljudi preterali i rekli pravi papucar ...dok je on upravo gospodin i muskarac kojeg bi svaka zena pozelela.Dakle dva sveta.
    Ne kazem da takvih jludi nema kod nas ...ubedjenja sam da ih ima ali u manjem broju.
    Otkud vam takodje prevo da tvrdite da su nase devojke smatrane lakim od stranaca. To se bas potpuno ne slazem sa vama i zaista se pitam otkud toliko generalizacija- svi mo mi razliciti.
    (Lela, 20. april 2017 14:47)

    # Link komentara

  97. Albanci iz Albanije su sasvim drugacija nacija od ovih sa Kosova i zapadne Makedonije jer su vise proleteri a manje nacionalisti dok su ovi iz bivse Juge zaostali i primitivni .Devojke (vecinom katolkinje) koje se udaju za Srbe to rade iz dva razloga,jedan je sto ih ima puno vise od momaka a drugi sto su momci masovno otisli u Italiju. Razumljivo i one zele imati familiju i decu isto kao srpski momci,ruka ruku mije a ko slusa sta ce svet reci onaj ce vecito biti sam i repa bez korena .
     (cobo, 20. april 2017 14:47)

    # Link komentara

  98. Moja prijateljica se udala za Albanca ovde u Vojvodini, zivi kao bubreg u loju, ne poznajem nijednu drugu devojku koja ima tako dobar zivot nakon udaje.
    (Bojan, 20. april 2017 14:46)

    # Link komentara

  99. Balkanska(plemenska)posla sa obe strane...
    (desničar liberalni, 20. april 2017 14:45)

    # Link komentara

  100. Ja bi sutra ozenio Dua Lipu.
    (Bot, 20. april 2017 14:30)

    # Link komentara

  101. Albanke su u velikoj zabludi.
     (asdf, 20. april 2017 14:29)

    # Link komentara

  102. Ovakvu evoluciju dogadjaja ni Charles Darwin nije pretvideo.
    (Mamer N'goj, 20. april 2017 14:24)

    # Link komentara

  103. Ove nase kompleksacice i treba da ostanu babe devojke. (Cast manjini) Mladost prividno mozemo produziti ali zivot ne.. cetrdesete i pedesete nisu dvadesete .
    (Maxx, 20. april 2017 14:20)

    # Link komentara

  104. математика и статистика им није јача страна.
     (.орг, 20. april 2017 14:14)

    # Link komentara

  105. Ovde je problem što naši momci sa sela ne mogu da se ožene, zato što sve devojke pobegoše u grad. Nailazio sam na velike domacine, prilicnog bogastva, sva mehanizacija, i ništa. Devojkama je bolje da u gradu udu frizerke, šnajderke, da žive kao podstanari, nego da se udaju za ovog domaćina.
    One bi kod njega recimo, samo raile u kući, ručak, deca i slično.
    Meni je ovo dobra ideja, čak i momci it planinskih sela, mogu ovako da se ožene.
    (aleksa, 20. april 2017 14:05)

    # Link komentara

  106. mislim da je veliki problem u nasim devojkama,iz patrijahalnih razloga dosta mladih muskaraca ostaje na selu da izdrzava stare roditelje i domacinstvo,a devojke nece da se udaju na selo.Albanke dolaze da se udaju i za sirimasnije mladice,posto im je alternativa udaja za muslimana,a one su hriscanke.Primer u porodici,Rasinski okrug,mlada iz okoline Draca.
     (lka, 20. april 2017 13:53)

    # Link komentara

  107. 5:1? Pa ko te zene namiruje da mi je znati...
     (Lelo, 20. april 2017 13:51)

    # Link komentara

  108. Sastaju se dva primitivna naroda kojima je jedini cilj da se udaju/ožene dok im "ne prođe voz". I ja sam Srpkinja i apsolutno me nije briga što sam, po zatucanim uverenjima, zrela za udaju i rađanje, biće mi vreme za to kada ja odlučim.
     (Sanja, 20. april 2017 13:46)

    # Link komentara

  109. jes da su Srpkinje lepe, al sta vredi kada nece da zive i rade na selu. Albanke se rado udaju jer su njihovi obicaji surovi. Upoznao sam jednu u udatu kod nas, udala se za prestarelog momka , ubijenog od alkohola, rodila dvoje dece i mi joj cestitamo a ona kaze 10 toro ce da rodi. Momak prestao da pije, radi na svojoj zemlji i svima lepo. O ovome se malo pise i prica ali mnogo se albanki udalo za nase momke. U Ovom selu su se tri udale , dve su se porodile a jedna se vratila u Albaniju.
    (vvv, 20. april 2017 13:44)

    # Link komentara

  110. Koja glupost. Ne postoji zemlja u kojoj je tolika disproporcija broj a muskaraca naspram broja zena. 1:5??? Budalastina, oscilacije nisu vece od 5% sto je 0.05,a ne 5 puta
    (v, 20. april 2017 13:40)

    # Link komentara

  111. Ova mi albanska narodna nošnja veoma liči na tzv. šokačku.Kako još nije utvrđeno otkud potiču šokci,među kojima sam i sam odrastao, nešto razmišljam da oni možda nisu bili "šokovi".Jedino me bune njihova srpska imena i prezimena!
    (Marko Tomić, 20. april 2017 13:27)

    # Link komentara

  112. @dijasporicna ana,

    Andjo, svaka ti je ka' u Njegosa! Da nam je vise zena koje razmisljaju kao ti... Nazalost, slika je puuuno drukcija. Nase djevojke su, vecinom, razmazene od strane mama. Znate svi ono "nemoj ti 'cero, ja cu"... ili, "samo da je bogat"...

    A masa momaka, ljudi nisu bogati ali su vrijedni i hoce da stvore porodicu i da se zrtvuju za istu. Konkretno, u kraju iz kojeg sam ja (R. Srpska) od 20 mladih ljudi koji su ozenjeni samo su 2 neodgovorne ljenstine. Ostali svi rade kao ludi, i brinu se o svojim porodicama, prosiruju kuce, obnavljaju farme, rade u inostranstvu kao soferi... Po mom misljenju, od ovih 18 momaka, bar pola njihovih zena ne zasluzuje te ljude...

    Da ne spominjem bar jos toliko ljudi u njihovim 30im i 40 im koji nisu ozenjeni. Jednostavno, djevojke nece da rade na selu, hoce grad i provod.

    I sam sam bio u slicnoj situaciji dok nisam otisao vani. Tamo zena na izbor, i uopste nisu gadljive na nas. I sa puno zdravijim odnosom prema zivotu i braku.

    Zato, samo naprijed ljudi, dovodite te Albanke, samo ako hoce da dodju. Gore od ovih nasih princesa sigurno ne mogu biti.
    (razocaran, 20. april 2017 13:26)

    # Link komentara

  113. ako su dobre ribe, dajte 'vamo jednu
     (..., 20. april 2017 13:25)

    # Link komentara

  114. ja imam jednog rodjaka koji je bio bahati srbin pun sebe, pa mu isteklo vreme pa ozenio albanku. sad je manji od makovog zrna, veceg papucara svet nije video
     (abraham, 20. april 2017 13:20)

    # Link komentara

  115. @Dijasporicna Ana

    E za ovo se u potpunosti slazem s vama, ziveo sam jedno vreme u inostranstvu i tacno je da sam strankinjama bio jako atraktivan, dok recimo secam se slucaja gde sam sreo nasu devojku, cuo je da govori na srpskom i samo sam je pozdravio jer je retkost bila da naidjem na nase ljude. Ne mogu da opisem koliko je bilo njeno razocaranje sto sam joj se obratio na srpskom, ocito je i ona mislila da sam Arapin, sto je vecina mislila. Secam se i naseg decka koji mi je rekao da ga nase devojke potpuno drugacije posmatraju kad obuce odelo, u odnosu na odecu za trening sto mu je uniforma. A izgleda savrseno, uspesan u svom poslu. Al' nije stalno u odelu. I onda ne cude sve ucestaliji brakovi nasih momaka sirom dijaspore sa strankinjama. Jednostavno, imaju mnogo vise osecaja za zajednicu.

    Sto se tice ovih koji smatraju da Albanke dolaze sa strategijom da nas okupiraju, pa mozda tako i treba da bude. Ali ozbiljno to mislim. Ako smo za toliko sposobni da iste stvari sebi ponavljamo konstantno, bez imalo ponosa i dostojanstva, ocito je da treba da nas zamene narodi koji su sposobniji. To nije nikakva tragedija, mnogi narodi su vremenom nestali, a mi u taj proces srljamo dugo, dugo. Koliko god to mene licno pogadjalo, nazalost je tako.
    (Avanturista, 20. april 2017 13:12)

    # Link komentara

  116. Već je bilo par slučajeva da su stariji srpski muževi umrli, a Albanke se preudale, naravno za Albance. Sada kuća i imanje pripadaju njoj, a deca se vaspitavaju u albanskom duhu. Glavni cilj je širenje na centralne delove Srbije, a ne neka ljubav i emocije. Mi podcenjujemo Albance i uvredljivo ih zovemo semenkari, nosači uglja i sl. a oni u ovoj našoj istorijskoj utakmici vode sa 100:0.
    (mup, 20. april 2017 13:11)

    # Link komentara

  117. U Albaniji devojka je matora ako ima 20 godina, a u Beogradu je mlada devojka sa 35 !!?
    (Zlobni cinik, 20. april 2017 13:11)

    # Link komentara

  118. u nasoj zemlji ,pogotovu ceo jug,pati od nedostatka zena za udaju,jer vecina devojaka ode u gradove,trazeci bolji i laksi zivot.Mnoga sela su ostala potpuno prazna,mnoga napola,ostala je samo muska populacija,koja uveliko zalazi u godine i ovo je jedan od nacina koji je naterao te ljude da traze zivotne saputnice u drugoj drzavi...
     (sn, 20. april 2017 13:10)

    # Link komentara

  119. Hoce Srbe zbog ulaska Srbije u EU... sve ostalo je farsa... Cak iako udjemo tek za 10godina, Albanija nece ni za 50 - eto razloga...
     (Nema tu..., 20. april 2017 13:06)

    # Link komentara

  120. @Dijasporicna Ana - Koliko ste u pravu su najbolje osetili muskarci, koji su imali srece da iskuse i nesto van granica nase zemlje (pa i balkana)... Bolje niste mogli srociti :)...
    (Rasejani, 20. april 2017 13:05)

    # Link komentara

  121. Zivim u Kanadi i voleo bih da se ozenim Srpkinjom ali kad vidim kakve su sve mi se vise svidja ideja da ozenim Albanku. A kakve su Srpkinje? Pa cast izuzecima ali vecina je razmazena, iskompleksirana, sa potpuno pogresnim shvatanjem zivota i pravih vrednosti, labilnog karaktera, neprirodne i ne toliko lepe u poredjenju sa ostalim nacijama.
    (Vanja, 20. april 2017 13:04)

    # Link komentara

  122. Sala...e moj ti,a da pre toga ne izrode decu koja su pravoslavne vere,Srbi po nacionalnosti,a taj preminuli muz nema familije?i sta kazes,onda ta Albanka koja je ovde decenijama zivela i ima decu Srbe i zivela sa Srbinom i medju njegovom porodicom,kad on umre ona dovede Albance i tako nastane Albansko selu u Srbiji.Vas radikala-laznih patrijota da nema trebalo bi vas izmisliti,kolicina neobrazovanosti,zatucanosti i gluposti kod njih je neverovatna.
     (b(ot)92, 20. april 2017 13:02)

    # Link komentara

  123. Kakve su ovo baljezgarije? kao sramota / nije sramota da se ljudi uzmu u zavisnosti ko je koje nacionalnosti?!? Pa takve ideje smo sahranili jos '45. Mene su jos 70ih ucili da smo svi ljudi jednaki , bez obzira na nacionalnost, kakvo je ovo retrogradno pisanje 50 godina kasnije?
    (velisa, 20. april 2017 13:00)

    # Link komentara

  124. nije sramota ni srpkinjama ali mora da bude baš baš situiran, kao Ćazim npr. pobiše se sponzoruše oko njega...
     (karma, 20. april 2017 12:57)

    # Link komentara

  125. "Kod Albanki je ukorenjena predrasuda da su Albanci s Kosova siromašni"

    I ne samo to. Albanci iz Albanije Kosovare smatraju za seljačine, divljake i kriminalce. Sa druge strane, ovi za njih tvrde da nisu dovoljno Albanci i da su kosovski Albanci "veći Albanci" od njih...
    (John, 20. april 2017 12:55)

    # Link komentara

  126. I sve zvuci kao ugovorni brak, a ne brak iz ljubavi. Brak iz interesa. Ko to radi i treba da ostane sam. Bilo to musko ili zensko.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. april 2017 10:18)

    Alo...jesi li ti mrdnuo negde iz te varosi u kojoj zivis, Na selima NEMA devojaka, jednostavno NEMA. A ako se i rodi neka, kako nauci prvo latinicno slovo, tako joj je i kupljena karta za Biograd. I ako je momak, a sada su to uveliko zreli ljudi odlucio da ostane da zivi na selu, osudjen je da bude sam,... a vecina ljudi ne zeli da ostane sama. A ta prica o ljubavi, to su nam komunisti podarili,... zapadna kultura se vec vekovima zasniva na ugovorenim brakovima i stigla je dokle je stigla. A "pad" zapadnog sveta pocinje sa hipi pokretom, slobodnom ljubavi , urusavanjem tradicionlnih vrednosti , etc. Nasi momci i njiove Albanke ne izmislise nista novo, jer se vracaju OPROBANOM RECEPTU.
    (Hulk, 20. april 2017 12:52)

    # Link komentara

  127. ja licno kao albanc ozenjen sa srpkinjom vec tri punih godina, sa njom nemam nikakvih problema sto se suzivota tice,imam jako dobrih prijatelja u srbiji jedini problem kod vas je i dalje politika i to sto sebe smatrate da ste uvek bolji od naroda bivsih republika, sto je absolutno netacno.
    (brax, 20. april 2017 12:51)

    # Link komentara

  128. cuj albanke jur3 srbe,ima i da srbi jure albanke ..vernije su, a i nekako ih vise zanima porodica od alkoholisanja po night club-ovima.
     (sokodzoveorla, 20. april 2017 12:48)

    # Link komentara

  129. Kako god da okreneš,spasa nam nema!
     (Ujka Vasa, 20. april 2017 12:46)

    # Link komentara

  130. Većina "Albanki" koje se udaju za Srbe su pravoslavne veroispovesti i dolaze sa severa Albanije,odnosno iz dela gde živi najveći broj Srba u Albaniji(kojima je naravno još od Envera Hodže bilo zabranjeno da nose srpska imena i prezimena). Zato se one nikada ne mešaju sa Albancima muslimanima bilo iz Albanije ili sa Kosova.
    (zbidelj, 20. april 2017 11:55)

    Na sjeveru nema pravoslavnih uglavnom su katolici i muslimani. Na jugu ima pravoslavnih Albanaca. Nemojte da sirite propagandu oko Srba u Albaniji zar ne vidite da je Albanija na sve strane okruzena Albancima pa kad nema Srba u okolini kako ce ih biti u Albaniji
    (Ulcinj, 20. april 2017 12:44)

    # Link komentara

  131. To nije nista novo. U nasoj juznoj pokrajini je bilo dosta mesovitih brakova. Bilo je i dosta srpskih zena koje su u braku sa Albancima. Imam prijatelja dole, koji je ostao da zivi, ozenjen Albankom. Fantasticna porodica, mnogo dobri ljudi, od najstarijeg do najmladjeg.
     (duki, 20. april 2017 12:43)

    # Link komentara

  132. Albanke po Srbiji žene stariji muškarci u ruralnim sredinama, mahom vlasnici poljoprivrednih gazdinstava. Verovatno zbog pomoći oko vođenja imanja, pošto su naše devojke i žene uglavnom pobegle u grad. Problem će nastati za deceniju - dve, kada mladoženje poumiru a mlade koje naslede imanja dovedu rodbinu. Promeniće se srtuktura stanovništva za par godina i manjina će postati većina a većina manjina. Albanci to pametno rade i ništa nije slućajno. Baš bi oni davali svoje ćerke i sestre zakletim neprijateljima da im peru noge i rađaju decu. Ali ako treba sačekati par godina da bi se reaalizovalo ono što ratom ne može, eee onda je to druga priča. I tako ode još jedno parče Srbije, bez ispaljenog metka.
    (dking, 20. april 2017 12:31)

    # Link komentara

  133. Aman Srbi, šta to činite sa svetim genomom nebeskoga naroda? Hoćete da razvodnjite ono što se sabiralo još od Vojisavljevića i Klonimirovića, pogledajte slike albanskih navijača jer hoćete da nam deca tako izgledaju? Da budu visoka 1,60 sa zubalom u koje treba uložiti 5,000€ ? Aman bre ljudi, idite tražite žene u Češkoj, Poljskoj bilo gde, samo nemojte te brdske "Afrodite" da dovlačite..
    (propas', 20. april 2017 12:28)

    # Link komentara

  134. A na Balkanu gde se prica o ulasku u EU je velika vest da se jedno ljudsko bice sa jedne strane imaginarne linije udaje/ozeni sa ljudskim bicem sa druge strane imaginarne linije. Dobrodosli u 21 vek !
    (Thor, 20. april 2017 12:23)

    # Link komentara

  135. @Dijasporicna Ana
    Pricaj u svoje ime. Moje tri najbolje drugarice vise ne zive u Srbiji i udate su za strance. Prica im je identicna kao ovim Albankama. Kad su videle kako ih severnoevropljani tretiraju, vise nikada nisu pozelele da se priblize Srbinu.
    (ostavljen, 20. april 2017 12:22)

    # Link komentara

  136. Većina "Albanki" koje se udaju za Srbe su pravoslavne veroispovesti i dolaze sa severa Albanije,odnosno iz dela gde živi najveći broj Srba u Albaniji(kojima je naravno još od Envera Hodže bilo zabranjeno da nose srpska imena i prezimena). Zato se one nikada ne mešaju sa Albancima muslimanima bilo iz Albanije ili sa Kosova.
     (zbidelj, 20. april 2017 11:55)

    # Link komentara

  137. Moze jedna i za mene.
    (Ja, 20. april 2017 11:50)

    # Link komentara

  138. Bajke za malu decu. Cuj, ne smeta im da se udaju za starije ali situirane! Zasto se ne bi udale za obicne radnike, vec traze situirane, dobrostojece domacine? U kom duhu ce biti vaspitavana ta deca, ne naziva se jezik bez razloga "maternji". I nakon par godina... Smatram da je ovo jos jedan vid perfidnog naseljavanja albanskog stanovnistva na nasu teritoriju.
     (ghost, 20. april 2017 11:50)

    # Link komentara

  139. Čula sam da su u Studenici dve Albanke udate za lokalce. Ne kontam te lokalce, da li se žene da bi imali pomoć na selu, jer je sve manje devojaka koje hoće na selo. Ljubav sigurno nije! A Albankama stalo da se udaju... Spojili lepo i korisno... Ne znam... Nisam za to. Zvuči kao kupo-prodajni ugovor. Trgovina ljudima
     (Tašana, 20. april 2017 11:46)

    # Link komentara

  140. Treba napomenuti takodje da su albanke lepe zene obzirom da su im muskarci bogu plakati
     (Stamp, 20. april 2017 11:45)

    # Link komentara

  141. Љубав ће победити све
     (ИБАРСКА ЗуМЗАРА, 20. april 2017 11:38)

    # Link komentara

  142. "dok je to za srpsku porodicu velika sramota ako se devojka uda za Albanca i neretko je se odreknu u takvim situacijama."

    Istina, tako su se Srbi umalo odrekli novosadske barbike dok se ljubakala sa Cazimom
    (semenkar, 20. april 2017 11:35)

    # Link komentara

  143. Bitno da zdrava, prava i iz poštene kuce. Vera je glupost, nacija vec za razmatranje, rasa prioritet.
     (Fijegio, 20. april 2017 11:28)

    # Link komentara

  144. Kako mi dobro ide sa našim ženama, moraću da se javim ovoj agenciji...
    (mare, 20. april 2017 11:22)

    # Link komentara

  145. "Ni Albanci ne bi imali ništa protiv da se ožene Srpkinjom, dok je to za srpsku porodicu velika sramota ako se devojka uda za Albanca i neretko je se odreknu u takvim situacijama."

    Izgleda da su Albanci iz Albanije veci ljudi od nas.
    (Radomir, 20. april 2017 11:12)

    # Link komentara

  146. 5:1 žena u odnosu na muškarce,čisto sumnjam!?
     (Johan, 20. april 2017 11:09)

    # Link komentara

  147.  "što stariji mladoženja, to bolje jer će pre postati vlasnice svega”


    Srpska inteligencija...one tako naslede imanje, dovedu familiju...odjednom selo ima vise Albanaca nego Srba, a onda za 50 godina jadni Srbi se cupaju za kosu, vicu kako je to srpska sveta zemlja, nepravda, otima im se zemlja...
     (Sale, 20. april 2017 11:05)

    # Link komentara

  148. Samo u Srbiji srpske muskarce smatraju nezrelim, neogovornim i nasilnim. Izuzeci se kroz medije predstvljaju kao pravilo dok u stvarnosti, u vecini slucajva, srpski muskarac kroz uvazavanje zene i zrtvovanje za porodicu (ceto radi dva posla, odrice se mnogo stvari i zrtvuje zdravlje)cuva zajednicu i to u okolnostima dugotrajnog siromastva u proteklih tridesetak godina kada bi mnoga drustva u kojima nas sa visine gledaju odlikovalo mnogo vise nasilja i potpuni raspad porodice. Iako nesumnjivo ima sramotnih izuzetaka, muskarac u Srbiji je po pravilu vredan, odgovoran i posvecen porodici a najveca mana mu je, bar u ocima srpskih zena, siromastvo za koje on, uglavnom, nije kriv, ili bar ne vise nego srpska zena. Nasuprot slici koja se stvara kod nas da se stranci otimaju za srpske zene, istina je da stranci nase zene, nazalost cesto sa razlogom, dozivljavaju kao lake dok ih trajnije veze sa njima ne zanimaju jer ih, opet cesto sa razlogom, vide kao razmazene, kapriciozne i, iako egzoticno lepe, potpuno nepodesne za zajednicki zivot u stvarnom svetu. S druge strane nasi muskarci su, i to ne samo medju Albankama, pozeljini zetovi o cemu govori broj brakova koje sa strankinjma ostvaruju nasi ljudi koji su prinudjeni da se, iz ekonomskih razloga odsele u inostranstvo.Ukratko, bilo bi dobro kada bi srpske zene malo vise volele i postovale svoje muskarce jer bogatstvo ipak vise vredi kada u njemu uzivas sa onim sa kojim si ga, zajednicikim i postenim radom napravila.
    (Dijasporicna Ana, 20. april 2017 11:04)

    # Link komentara

  149. Ogromna je razlika izmedju Albanaca iz Albanije i ovih sa Kosova. Albanci iz Albanije su ok.Albanke takodje.
     (C i n i k, 20. april 2017 11:00)

    # Link komentara

  150. Njihovim devojkama nije sramota da se udaju za srbina a našim jeste.... Sta reci
     (djolefrankfurt, 20. april 2017 10:54)

    # Link komentara

  151. PRAVI RAZLOG JE DA NAS TAKO UNISTE
     (da, 20. april 2017 10:47)

    # Link komentara

  152. sigurno i Rita Ora isto misli...
    (sex na ex, 20. april 2017 10:42)

    # Link komentara

  153. Sramota, nije istiba sto pise ovde
    (Muja, 20. april 2017 10:40)

    # Link komentara

  154. I sta sam rekao juce u vezi Raminog "ujedinjenja"? Sve je to isto, samo sto politicari mute. MOJ NAJBOLJI PRIJATELJ U SLOVENIJI, u kojoj sam ziveo i radio 20-tak godina, JE BIO PAKISTANAC, COVEK KOJI JE DOSAO DA STUDIRA U SFRJ, tu se ozenio Slovenkom i ostao za stalno.

    Uostalom, ako "ujedinjenja" ne valjaju zasto se SAD ne razjedine???? A nije bas da se tamo svi vole medjusobno. Tamo je glavna ljubav = $, nista Srbin, Hrvat, Albanac, trte, mrte ....
    (Langus, 20. april 2017 10:40)

    # Link komentara

  155. podržavam ja to sve. imam jednog druga koji ima 32 godine, ogromno imanje,a devojaka u selu ili nema, ili nisu za udaju. i razmišlja o albankama kao jedina realnost.
     (ravno do dna, 20. april 2017 10:38)

    # Link komentara

  156. da,sigurno je iz skadra sa velokom novcem,srbi daju 3-5 hiljada evra preko agencije da se ozene.
    (brax, 20. april 2017 10:36)

    # Link komentara

  157. u komunistickoj jugoslaviji vecina albanskih politicara bilo ozenjeni sa srpkinjama,i bosankama.
    (brax, 20. april 2017 10:35)

    # Link komentara

  158. e da sam znao ranije
     (bili, 20. april 2017 10:33)

    # Link komentara

  159. Gledao sam emisiju o udaji Albanki za Srbe.Jedna od Albanki je izjavila da je najviše privukla sloboda koju ima u Srbiji.
    (Pinokio, 20. april 2017 10:32)

    # Link komentara

  160. Ponekad se pogledam u ogledalo i idim Fadila a ponekad Stojana.
     (Zastavnik Dzemo, 20. april 2017 10:28)

    # Link komentara

  161. I sve zvuci kao ugovorni brak, a ne brak iz ljubavi. Brak iz interesa. Ko to radi i treba da ostane sam. Bilo to musko ili zensko.
     (NoName, 20. april 2017 10:18)

    # Link komentara

  162. To su prave žene, poštuju muža, poštuju kuću, hoće decu i nisu zatrovane pinkom. Ja vec nešto više od godinu dana razmišljam da odem u Albaniju po ženu :)
     (Brain, 20. april 2017 10:17)

    # Link komentara

  163. Sto stariji mladozenja ,to bolje jer ce prije naslediti sve!! To je sustina price..E paticu se sam u apsolutnom siromastvu prije nego bez ljubavi se zeniti ..Sa srecom svima , ali..
     (П.ф.к.ц.г, 20. april 2017 10:15)

    # Link komentara

  164. "Ako ima preko 20 godina okolina je tretira kao da joj je istekao rok" A ove naše sa 35 sede po kafićima i kuckaju sms-ove simpatijama :)
     (Vlada, 20. april 2017 10:09)

    # Link komentara

  165. Drage nase snajke, sadasnje i buduce, dobro nam dosle!
    (mladozenja, 20. april 2017 10:08)

    # Link komentara

  166. Ajd kad kažete, pa nek vam je sa srećom.
    (Batica, 20. april 2017 10:07)

    # Link komentara

  167. Pa kad Albanka nece da se uda za Albanca normalno da je sramota da se Srpkinja uda za Albanca. Nema tu rasizma vec je to stvar civilizacijska. A zene koje god da su vere i nacije pre svega vide muskarca jer su vera i nacija izmisljotina covekova a ne zenina.
     (Bojan, 20. april 2017 10:06)

    # Link komentara

  168. Ovo nema ni kod Shakespeare-a.
    (Praško Proleće, 20. april 2017 10:02)

    # Link komentara

  169. Шта фали. Ако оће да рађа и буде стуб куће, што да не
    (Самурај_са_југа, 20. april 2017 09:59)

    # Link komentara

  170. selska posla
     (baba bez zuba napredno, 20. april 2017 09:59)

    # Link komentara

  171. to nam je jedina sansa da im smanjimo populaciju :)
     (boki, 20. april 2017 09:58)

    # Link komentara

  172. meni je to sve nekako zalosno
    (seljadin, 20. april 2017 09:57)

    # Link komentara